Tietoa meistä

Kyläyhdistyksemme toimii Kalannissa entisen Hallun koulupiirin alueella, sisältäen kylät Hallu, Kallela, Varhela, Kylähiisi, Kahloinen ja Vestiö.
Näiltä sivuilta saat tietoa meistä ja mikä meille on tärkeää, pääset tutustumaan toimintaamme ja löydät tietoa ja kuvia järjestämistämme tapahtumista sekä alueen kylistä, tapahtumista, palveluista ym.
Olemme aktiivinen yhdistys järjestäen toimintaa ja tapahtumia ympäri vuoden.
Tervetuloa mukaan toimintaan!

Suurin tapahtumamme on joka toinen vuosi järjestettävät vakiotraktoreiden vetokisat-vakiveto. Lisäksi järjestämme vuosittain joulun tienoilla metsäkirkon sekä kaikille kyläläisille tarkoitetun puurojuhlan, jossa muistamme alueen uusia asukkaita ja syntyneitä vauvoja.

Vuokraamme omistamaamme Hallun koulua erilaisiin tapahtumiin syntymäpäivistä leireihin. Koululta löytyy varustettu keittiö astioineen, "juhlaluokka" sekä vanha liikuntaluokka puolapuineen ja pingispöytineen. Koululla on myös sauna. Koulun piha-alueelta löytyy tenniskenttä, lentopallokenttä, iso hiekkakenttä, jääkiekkokaukalo, pururata sekä opastettu luontopolku. Koulun piha-alueella on myös iso kota, jota vuokraamme.

Kaukjärven sauna sijaitsee Kaukajärven uimarannalla Kalannissa Vehmaantien varrella ja sen omistamme ja talkoilla hoidamme yhdessä Sairisten PVY:n kanssa. Sauna on auki kesäisin ja yleisessä käytössä kaikille uimarannan kävijöille, sitä ei vuokrata. Talvella saunaa käyttävät avantouimarit.

Tutustu meihin

Hallitus valitaan vuosikokouksessa vuodeksi kerrallaan. Vuosikokous pidetään helmi-huhtikuussa vuosittain. Hallitukseen kuuluu puheenjohtaja, varapuheenjohtaja,  rahastonhoitaja, sihteeri sekä  muita jäseniä ja varajäseniä.  Kokousajankohdat löydät facesta ja näiltä sivuilta. Otamme mielellämme uusia jäseniä ja toimijoita yhdistykseemme.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita